Facebook

YouTube

HARMONOGRAM
POZIOMY
CENNIK
INSTRUKTORZY
ZAREJESTRUJ SIĘ
Semestr letni w KMiTa Swing rozpoczyna się 26 lutego 2018 r. i trwa do końca czerwca. Zapraszamy na zajęcia z technik: Lindy Hop, Solo Jazz, Saint Louis Shag. Do wyboru jest aż 6 poziomów Lindy Hop (A, B, C, D, E, F), w tym 2 grupy od zupełnych podstaw - dla tych, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodę ze swingiem. W ramach większości kursów przewidujemy 16 zajęć po 75 minut - łącznie 20 godzin. Wyjątek stanowią kursy intensywne obejmujące 10 zajęć po 75 min. (łącznie 12.5 godziny).

 

  PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK
17:20 - 18:35      

B 2 (Dawny Beginners Plus)

Karolina i Karina, Sala Orkiestry (Dom Kultury Kolejarza, ul. Św. Filipa 6)

18:50 - 20:05 

A 1 (Dawny Beginners)

Agnieszka i Mariusz, Sala Orkiestry (Dom Kultury Kolejarza, ul. Św. Filipa 6)

E (Dawny Intermediate/Advanced)

Bartek P. i Karina, Sala Orkiestry (Dom Kultury Kolejarza, ul. Św. Filipa 6)

 

B 1 (Dawny Beginners Plus)

Krystian i Ania G., sala przy ul. Wrocławskiej 11

D (Dawny Intermediate)

Bartek M. i Ania H., Sala Orkiestry (Dom Kultury Kolejarza, ul. Św. Filipa 6)

 

Solo Jazz

Ania i Karina, Sala Baletowa (Dom Kultury Kolejarza, ul. Św. Filipa 6)

A 3 (Dawny Beginners) 

Grzegorz i Karolina, sala przy ul. Wrocławskiej 11

Zajęcia zaczynają się 20 marca

20:20-21:35 

C (Dawny Improvers)

Bartek P. i Karina, Sala Orkiestry (Dom Kultury Kolejarza, ul. Św. Filipa 6)

 

F (Dawny Intermediate/Advanced Plus)

Bartek P. i Karina, Sala Orkiestry (Dom Kultury Kolejarza, ul. Św. Filipa 6)

 

A 2 (Dawny Beginners)

Krystian i Ania G., sala przy ul. Wrocławskiej 11

 

St Louis Shag (kurs intensywny)

Karolina i Amelie, Sala Orkiestry (Dom Kultury Kolejarza, ul. Św. Filipa 6)

 

Solo for Followers (kurs intensywny)

Ania G., Sala Baletowa (Dom Kultury Kolejarza, ul. Św. Filipa 6)

LINDY HOP

A (Dawny Beginners)
Grupa dla tych, którzy chcą rozpocząć przygodę z tańcem Lindy Hop.Tu poznasz fundamenty swingu, również jego historię, opanujesz podstawowe kroki, zrozumiesz ważną ideę podążania i prowadzenia. Już od pierwszych zajęć uwrażliwimy Cię na rytm, pokażemy jak utrzymywać tempo, a przede wszystkim przygotujemy Cię na pewne wejście na parkiet taneczny i taniec z partnerem.

B (Dawny Beginners Plus)
Dla tych, którzy mają jeden semestr nauki Lindy Hop za sobą lub wzięli udział w warsztatach weekendowych. Kontynuujemy umocnienie podstaw, rozwijamy technikę lead & follow, pracujemy nad swing outem i powiększeniem repertuaru elementów i figur tanecznych. Na koniec semestru Twój taniec jest już swobodny.

C (Dawny Improvers)
Jest dedykowany wszystkim, którzy mają co najmniej 2 semestry nauki za sobą, ale też uczestniczą w potańcówkach oraz biorą udział w warsztatach weekendowych. Ten poziom wymaga znajomości m.in.swing out'u, Charlestona, podstawowych elementów Solo Jazz np. Suzie Q, Shorty George i solidnych umiejętności "social dancingu". Poziom ten trwa 2- 3 semestry.

D (Dawny Intermediate)
Masz za sobą 3-4 semestry nauki i poważną ilość potańcówek za sobą. Na poziomie D wyszlifujemy Twoją technikę i skupimy się nad warsztatem improwizacji i muzykalności. Nauczymy Cię interpretacji muzyki oraz tańca do skrajnie szybkiego i wolnego tempa. Będziesz bliski mistrzostwa!

E (Dawny Intermediate/Advanced)
Na poziom E zapraszamy wszystkich, którzy tańczą regularnie od ponad 2 lat, często biorą udział w warsztatach weekendowych i aktywnie uczestniczą w potańcówkach co najmniej raz w tygodniu. Tempo zajęć jest duże, a materiał wymaga umiejętności szybkiego przyswajania. Od kursantów wymagamy biegłości w różnych wariantach swing out’a oraz opanowanego alfabetu Solo Jazz.

F (Dawny Intermediate/Advanced Plus)
Właściwie jesteś już "bogiem" swinga i nic, co lindy hopowe nie jest Ci obce. Wciąż jednak mocno chcesz pracować nad techniką, rytmiką  i twórczością w tańcu. Tu utkasz swój własny styl i będziesz pracować z bardzo zaawansowanymi partnerami nad skomplikowanymi wariacjami.

 

SOLO JAZZ

Jest to kurs skupiony na indywidualnym rozwoju tancerza. Pod okiem dwóch doświadczonych prowadzących Ani Hrynkiewicz i Kariny Shorets poznasz kolejne figury z kanonu Solo Jazz. Program kursu ma na celu rozwinąć Twoją muzykalność, świadomość ruchu oraz polepszyć koordynację i elastyczność Twojego ciała. Jest to poziom otwarty, jednak podstawy swingowe jak np. figury zawarte w choreografii „Shim Sham” mile widziane.

 

SOLO FOR FOLLOWERS (Kurs intensywny od połowy marca)

Grupa przeznaczona dla początkujących followerek, które chcą rozpocząć swoją przygodę z tańcami swingowymi, a nie miały możliwości zapisania się do grup w parach lub chcą popracować nad swoim tańcem solo. Nieważne czy tańczyłaś coś wcześniej czy nie, wszyscy zaczynamy tak samo, od podstaw. Tutaj zapoznamy Cię z fundamentami tańców swingowych tj. rytm, utrzymanie tempa, poznasz podstawy struktury muzycznej i muzykalności w tańcu. Nauczysz się podstawowych kroków w kierunku pozyskania swobody tańca i rozwinięcia techniki follow. Na zajęciach nabędziesz wszystkie niezbędne umiejętności, abyś mogła swobodnie tańczyć  w parze jak i solo. Kurs może być uzupełnieniem innego kursu w parze!
Do uczestnictwa w imprezach tanecznych zachęcamy już od pierwszych zajęć ;-)

 

ST LOUIS SHAG (Kurs intensywny)

Kurs od zera do bohatera. Podczas tego przyspieszonego kursu opanujesz podstawowe kroki i figury oraz ich rytmiczne wariacje.  Pokochasz szybkie tempo i staniesz się mistrzem obrotów. St. Louis podnosi poziom endorfin i wzmacnia sprawność fizyczną.

Semestr letni w KMiTa Swing rozpoczyna się 26 lutego 2018 r. i trwa do końca czerwca.

W ramach większości kursów przewidujemy 16 zajęć po 75 minut - łącznie 20 godzin zajęć. Wyjątek stanowią kursy intensywne obejmujące 10 zajęć po 75 min. (łącznie 12.5 godziny). Niezależnie od rodzaju kursu płacisz zawsze 17.50 zł za godzinę, a jeśli jesteś studentem - niecałe 16 zł za godzinę.

 

CENNIK I PŁATNOŚCI

Za zajęcia możesz zapłacić 100% z góry lub rozłożyć płatność na 2 raty.

KARNET ZWYKŁY - 350 zł | Raty: 220 zł z góry + 130 zł do końca kwietnia

KARNET ZWYKŁY NA KURS INTENSYWNY: 220 zł | Raty: 150 zł z góry + 70 zł do końca marca

KARNET STUDENCKI: 315 zł | Raty: 220 zł z góry + 95 zł do końca kwietnia

KARNET STUDENCKI NA KURS INTENSYWNY: 200 zł | Raty: 150 zł z góry + 50 zł do końca marca

 

ZNIŻKI

W przypadku wyboru 2 lub więcej kursów, na każdy kolejny kurs udzialamy rabatu w wysokości 20%.

 

Nie honorujemy kart Multisport, OK i Benefit. Tylko i wyłącznie przelewy bankowe.

 

Wszyscy uczestnicy regularnych kursów mają zniżki na organizowane przez nas festiwale, jak również na wydarzenia organizowane przez warszawskie studio tańca Swingout.pl.

Wysokość zniżki jest uzależniona od ceny wydarzenia i tak:
- wydarzenie, którego cena wynosi do 150 zł - zniżka 10 zł
- wydarzenie, którego cena wynosi od 150 do 250 zł - zniżka 20 zł
- wydarzenie, którego cena wynosi od 250 do 350 zł - zniżka 30 zł
- wydarzenie, którego cena wynosi powyżej 350 zł - zniżka 40 zł

Przy rejestracji na dane wydarzenia w polach "zniżki" lub "komentarze dodatkowe" prosimy wpisywać "Uczestnik zajęć Kmita Swing".  Zniżka obejmuje wydarzenia w Krakowie m.in takie jak: Dragon Swing Festival: Lindy Underground; Lindy on Track, Lindy Hop Non Stop, Shag on Fire, Kraków Lindy Invasion (First, Second, Third Impact), Let it Swing, Rock the Balboa. W Warszawie zniżka obejmuje takie wydarzenia jak: Warsaw Lindy Hop Exchange, Swingout Summer, Warsaw Collegiate Shag Festival, Autumn Blues, Valentine's Blues, Shag Forge itd...


INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Przy zapisach pierwszeństwo mają:
- uczestnicy regularnych kursów z poprzedniego semestru
- uczestnicy warsztatów weekendowych
- osoby rejestrujące się w parach
- oraz osoby które wykupują cały semestr z góry.

REGULAMIN ZWROTÓW

- jeżeli dokonano płatności za cały semestr lub wpłacono pierwszą ratę możemy dokonać pełnego zwrotu jeżeli rezygnacja nastąpi przed pierwszymi zajęciami;
- jeżeli dokonano płatności za cały semestr i rezygnacja nastąpiła w ciągu pierwszego miesiąca zajęć, zwracamy 130 zł (karnet zwykły), 95 zł (karnet studencki), 70 zł (karnet zwykły na kurs intensywny) lub 50 zł (karnet studencki na kurs intensywny);
- jeżeli wybrano płatność w ratach i rezygnacja nastąpiła w ciągu pierwszego miesiąca zajęć, nie dokonujemy zwrotów.

 

Karolina Macałka

Lindy hop pojawił się w jej życiu przypadkiem w roku 2009, kiedy to odebrała telefon, a w słuchawce usłyszała głos przyjaciółki i enigmatyczną wiadomość: „Wróciłam! Przywiozłam z Islandii lindy hop i teraz chcę nim zarazić  Kraków”. Nic z tego nie zrozumiała, ale w ramach kobiecego wsparcia poszła na pierwszy w historii Krakowa kurs lindy hop.

 Wielka miłość do lindy pojawiła się w 2012, kiedy to podczas Dragon Swing Festival zatrzymał się cały jej świat, by odkryć przed nią jedną z najpiękniejszych dróg. Drogę usianą rozpędzonymi swing outami, triplami, rock stepami, jazzem i niezwykłymi ludźmi. Lindy uczyła się od topowych nauczycieli w tak wyjątkowych miejscach jak Wilno, Kopenhaga, Reykjavik czy Sztokholm. Spędziła łącznie 20 tygodni na swingowym obozie w Herräng uczęszczając na intensywne kursy m.in.: „Harlem roots”, balboa, solo jazz i stepowania. Udział w warsztatach jest dla niej niezbędnym elementem tej przygody. Jednakże największą radość i smak wolności czuje na parkiecie podczas „social dancingu”, gdzie jak twierdzi, tańcem pisze się magiczne historie.
 
Lindy postrzega jako niepoważny taniec, jako szukanie iskier, które na nowo rozpalają w nas chęć życia, czasami autoterapię, a przede wszystkim sposób na wyrażenie siebie. Dobre lindy hop według niej to takie, które wywołuje szczery uśmiech, a bardzo dobre rozbawia do łez, stąd często na parkiecie usłyszeć można jej chichot.

 

Bartek Madej

Bartek trafił na Lindy Hop w 2009, gdy w Polsce jeszcze prawie nikt o nim nie słyszał, a krakowska scena swingowa dopiero zaczynała się rozwijać. Jest więc jedną z najdłużej tańczących w Krakowie osób. Przez te lata przeszedł nie jedną metamorfozę, ale jedno pozostało niezmienne – na imprezach chętnie zatańczy z każdą partnerką, niezależnie od tego, czy tańczy ona dwa lata czy dwa dni, ponieważ społeczny charakter tańca jest tym, co jest dla niego najważniejsze.

 

 

 

Ania Hrynkiewicz

Taniec towarzyszy Ani przez całe życie. Zaczęła w wieku 5 lat, w Ognisku Baletowym, gdzie rozwijała wiedzę i umiejętności z rytmiki, tańca klasycznego, tańca współczesnego, tańców charakterystycznych i historii tańca. W wieku 18 lat stwierdziła jednak, że balet nie jest tym czego pragnie i musi odnaleźć taniec, który tkwi w jej duszy. I tak, po tańcu brzucha i tangu argentyńskim, trafiła na Lindy Hop. I wpadła po uszy. Od tamtej pory aktywnie wspiera rozwój sceny Lindy Hop w Krakowie pomagając przy organizacji warsztatów, imprez i wydarzeń. Ponadto, podróżuje po świecie ucząc się i czerpiąc inspirację od wielu międzynarodowych tancerzy.
Muzykę swingową kochała od dawna. To co pokochała w tańcu, to radość i energię jaką Lindy Hop daje jej na co dzień, które motywują ją do ciągłej pracy nad sobą. Wysoko ceni sobie muzykalność i umiejętność interpretacji muzyki; wciąż chce rozwijać ją zarówno w sobie jak i w swoich uczniach. Jako instruktorka pragnie kłaść nacisk na naturalność i płynność ruchu oraz uczucie komfortu, wychodząc z założenia, że taniec ma przynosić przede wszystkim przyjemność. Podczas zajęć stara się wciąż podkreślać rolę followerki w tańcu, zaznaczając, że dobre i aktywne podążanie jest równie trudne jak dobre prowadzenie. Istotą Lindy Hop jest dla niej wolność, luz i zabawa, co wprowadza zarówno na sali treningowej jak i parkiecie.
Dla Ani Lindy Hop to nie tylko taniec, ale przede wszystkim ludzie. Społeczność, w której nawiązują się przyjaźnie i w której zawsze można liczyć na uśmiech drugiego człowieka, dlatego z radością bierze udział w powiększaniu krakowskiej sceny tanecznej.

 

Bartek Przybylski

Tancerz, instruktor, DJ, organizator, wolontariusz, podróżnik, promotor wydarzeń oraz festiwali tanecznych w Krakowie i za granicą. Pasję do tańców i muzyki swingowej odkrył w 2012 roku. Rok później poprowadził swoje pierwsze zajęcia. Od samego początku jest związany z organizacją takich eventów jak Dragon Swing, Lindy on Track, Lindy Hop Non Stop, Kraków Lindy Invasion. Ma na swoim koncie udział w prawie 200 wydarzeniach, ponad 1000 godzin przebytych warsztatów, ucząc się od niemal 100 różnych par instruktorskich z całego świata. Nieustannie podróżuje, spędzając na swing ok 45 weekendów rocznie, współpracując z wieloma zagranicznymi scenami oraz festiwalami. Naucza Lindy Hop w Krakowie i szkoli się we wszystkich pokrewnych technikach tanecznych jak: Authentic Jazz, Balboa, Blues, Charleston, Collegiate Shag oraz Street Dance.

Na warsztatach, jak sam mówi – tyran i despota. Lubi eksperymentować oraz wprowadzać niecodzienne elementy do swoich zajęć. Za najważniejsze uważa by taniec był organiczny a tancerz autentyczny. Bardziej niż na mechanikę, stawia nacisk na wyrażanie własnej osobowości, kreatywność i ekspresję, spontaniczność. Interesuje go duch swinga, korzenie lindy hopu i taniec jako social dancing. Przede wszystkim znany jest z muzykalności, kreatywności i niesamowitych pokładów energii tanecznej. Swoje inspiracje czerpie z Harlemu, łącząc go z współczesnym Lindy Hopem. Jego ulubieni tancerze i instruktorzy to m.in. Frankie Manning, Daniel i Asa Heedman, Hector Artal i Sonia Ortega, Jamin Jackson i Rikard Ekstrand.

 

Karina Shorets

Miłość do jazzu, moda vintage i duch swobody to, co natchnęło Karinę do rozpoczęcia swojej przygody z tańcem Lindy Hop. Zaczęło się wszystko pod koniec 2013 roku, kiedy szukając zajęć z rock'n'rolla natknęła się na filmik o Lindy Hopie. I od tego momentu zaczęła intensywnie uczestniczyć w życiu KMITY. Jako kursantka, tancerka i wolontariuszka przy festiwalach, obecnie już jako pełna pasji instruktorka. Po roku tańczenia Karina zrozumiała, że Lindy Hop wtopił się w jej życie raz i na zawsze. Od pięciu lat Karina zajmuje się teatrem i od półtora roku jest założycielką i aktorką niezależnego Teatru74. Jako aktorka uważa. że improwizacja i własny styl w tańcu są najważniejsze. Dąży do pełnej swobody, lubi łamać wszelkie zasady i szuka inspiracji w muzyce bebop, post bop, rockabilly, ska.

Jako instruktorka na zajęciach podkreśla aktywną rolę followerki i uważa, że każdy jej uczeń jest wyjątkowym człowiekiem i ambitnym tancerzem. Na zajęciach próbuję strwożyć swobodną i przyjazną atmosferę. Lubi się wygłupiać, żeby wywołać uśmiech na twarzy swoich kursantów. "Lindy Hop to tanieć uśmiechu. Co trzeba zrobić żeby być dobrym tancerzem? Wyluzować się, poczuć się wolnym jak ptak, uśmiechnąć się i popłynąć w tańcu jak ryba.". Te słowa lubi powtarzać sobie i swoim uczniom, kiedy tracą wiarę w siebie, poddają się lub zniechęcają. Podczas jednej z takich apatii tanecznej Karina postanowiła wziąć się w garść i obdarzyć radością ludzi w jej rodzinnym mieście. Od niedawna próbuje rozkręcić scenę Lindy Hopową w Grodnie na Białorusi.

 

Ania Gruszkowska

Taniec jest Ani pasją od dzieciństwa. Swoją inspirację taneczną czerpała od początku z różnych rodzajów muzyki od Rocka, Rock&Rolla, Popu, Hip-hopu, R&B, Reggaetonu, Latino, Bluesa, Jazzu, muzyki klasycznej po muzykę elektroniczną. Uważa, że w każdym rodzaju muzyki można znaleźć coś dla siebie, a taniec może odzwierciedlać pozytywne jak i negatywne emocje. Jest też formą oderwania się od rzeczywistości, wyładowania emocji i poczucia wolności.
O Lindy hop dowiedziała się przypadkiem już w 2011 roku oglądając video z Jack&Jilla. Sam pokaz bardzo jej się spodobał, ale długo zwlekała z podjęciem nauki tego tańca. Zawsze bawiła się muzyką, czuła ją na swój własny sposób, a kroki taneczne i układy były dla niej jedynie schematycznym powtarzaniem danych wzorów i czuła, że ją ograniczają. Do krakowskiej sceny Lindy hopowej dołączyła dopiero cztery lata później, kiedy to znajomy namówił ją na jedną z imprez tanecznych. Czując atmosferę miejsca i energię płynącą z ludzi i tańca, wzajemny szacunek i kulturę jaka panuje w tym środowisku, zdecydowała nauczyć się Lindy hop. Od tego czasu nieprzerwanie kształtuje swój warsztat taneczny. Zdobyte umiejętności taneczne używa, do wyrażenia własnej indywidualności. W dalszym ciągu tańczy solo, ale przede wszystkim taniec socjalny napełnia ją pozytywną energią. Cały czas stara się pracować nad techniką tańca - na dzień dzisiejszy to jest dla niej najważniejsze. Za główny cel w nauczaniu bierze szerzenie kultury i pozytywnej energii jaka płynie z tańców swingowych.
Według niej, w tańcu dobry leader powinien zaprezentować swoją partnerkę, w taki sposób, aby błyszczała, a dobra followerka powinna umiejętnie wykorzystać tę możliwość. Na zajęciach będzie zwracała uwagę na: technikę, umiejętność komunikacji między partnerami, komfort tańca obojga partnerów, świadomość wykonywanych ruchów, improwizację i muzykalność, ale przede wszystkim na dobrą zabawę :)

 

Mariusz Sokołowski

Mariusz dowiedział się o swingu dopiero na początku 2015 roku i od razu się w nim zakochał, zarówno w tańcu jak i w muzyce. Od tej pory jest starym bywalcem lokalnych potańcówek, tańcząc od pierwszego do ostatniego utworu oraz coraz więcej podróżuje na różne festiwale. Zaczynał od Lindy Hop, ale to Collegiate Shag szczególnie przypadł mu do gustu ze względu na szybkie tempo i niesamowitą energię. Swój repertuar swingowy uzupełnia jeszcze Balboa i St. Luis Shagiem. Chciałby ciągle podnosić swoje umiejętności we wszystkich czterech stylach. Zawsze stara się tańczyć poprawnie technicznie, mieć dobre połączenie z partnerką i muzyką oraz oczywiście dobrze się przy tym bawić.

 

Agnieszka Obiedzińska

Taniec u Agnieszki był obecny od najmłodszych lat. W wieku 10 lat widząc grupę tańczących dzieci zapragnęła zrobić to samo co one, tańczyć. Tak rozpoczęła się przygoda z tańcem towarzyskim. Po różnych wzlotach i upadkach, stwierdziła, że to jednak nie tego szuka. O Lindy Hop usłyszała od znajomych. Na pierwsze zajęcia poszła nie wiedząc nawet do jakiej muzyki jest on tańczony, nie wiedziała czego się spodziewać , ale pamięta je jak wczoraj. Wtedy na tej sali było tyle radości, pozytywnej energii i zabawy, zupełnie odmiennej to tej podczas treningów towarzyskiego. To właśnie urzekło Agnieszkę i tak od 4 lat czuje się ona co trochę zarażana pozytywnymi emocjami płynącymi ze swinga.

Jest radość, ale też jest ciężka praca oraz doświadczenie zdobyte na wielu kursach i festiwalach. Z racji, że lubi urozmaicenie, poznaje też inne tańce swingowe, takie jak Blues, Shag czy Balboa. Jednakże z nich najbardziej zainteresował ją Collegiate Shag. To właśnie tego tańca będzie miała przyjemność uczyć na zajęciach w naszej szkole. Pierwsze shagowe stepy postawiła 2 lata temu, tak by potem rozwijać się na licznych krajowych i międzynarodowych warsztatach. Shag porwał Agnieszkę za swą różnorodność. Jest niezwykle żywiołowy, ale też można go tańczyć spokojnie i dostojnie. Shag to świetna alternatywa by się wyszaleć  na parkiecie. W tańcu Agnieszka skupia się na dokładnym wykonaniu każdej figury, dobrym kontakcie w parze, jak i dzieleniem się uśmiechem i radością płynąca z poznawania nowych elementów.


Amélie Tingsnäs

Kiedy Amélie miała 18 lat pracowała w małej kawiarni nad jeziorem w Szwecji. Pewnego dnia podczas przerwy na lunch przyjaciele pokazali jej coś, co przykuło jej uwagę. Zafascynowani właśnie wrócili z obozu swingowego Herräng Dance Camp i ćwiczyli akrobację „A-frame”.  Od tego momentu  Amélie wiedziała, że bardzo chce rozpocząć swoją przygodę z tańcem Lindy Hop. W października 2011 rozpoczęła kurs Lindy Hop, który oferował jej Uniwersytet w Sztrasburgu. Tam również poprowadziła swój pierwszy kurs Lindy Hop. Program wymiany uniwersyteckiej przywiódł ją do Krakowa, gdzie zakochała się w lokalnej lindy społeczności. Intensywne kursy Lindy, a przede wszystkim Solo Jazz doprowadziły ją na bardzo wysoki poziom zaawansowania tanecznego. Poprzez taniec rozwinęła również miłość do muzyki jazzowej, co zaowocowało jej wspaniałą przygodą z DJ- owaniem.  Od roku 2017  Amélie organizuje cotygodniowe potańcówki w Gruszce Novej i jest DJ-em na wielu wydarzeniach w Polsce i za granicą.

Aby zarejestrować się na kurs wypełnij nasz FORMULARZ REJESTRACJI.

Do zobaczenia na parkiecie! :)